Voor meer informatie over oneHome, raadpleeg je ons artikel hier.
Wil je een ander bankrekeningnummer gebruiken voor automatisch verlengen? In deze handleiding leggen we uit hoe je dit regelt in Mijn Antagonist. Je vindt terug hoe je een andere rekening kiest en hoe je een nieuwe toevoegt.
Het nieuwe rekeningnummer wordt niet gebruikt voor bestellingen die reeds in behandeling zijn. De incasso daarvoor is immers dan al ingediend met het vorige banknummer.
Stappen voor Mijn Antagonist
-
Rekeningnummer wijzigen
Automatisch verlengen kan alleen met een bij ons bekende bankrekening. Is je gewenste nummer al binnen Mijn Antagonist aanwezig, maar wordt er nu een andere gebruikt? Je wijzigt het dan als volgt.
1. Ga in het menu naar 'Administratie'.
2. Klik onder 'Betaling en Verlenging' op 'Bekijken'.
3. Hier kies je de gewenste betaalmethode. Klik op 'Methode kiezen' bij het rekeningnummer dat je voor toekomstige automatische verlengingen wilt gebruiken.
-
Rekeningnummer toevoegen
Staat het rekeningnummer dat je wil gebruiken nog niet in ons systeem? Er is dan een verificatie van je rekening nodig. Daarmee geef je een machtiging af en toon je aan dat het banknummer actief is.
1. Ga in het menu naar 'Administratie'.
2. Klik onder 'Betaling en Verlenging' op 'Bekijken'.
3. Kies de optie 'Rekeningnummer toevoegen'
4. Plaats de bestelling en rond ter verificatie de iDEAL-transactie van € 0,01 af.
Nadat je dit hebt gedaan, wordt het nummer dat je tijdens de transactie hebt gebruikt vanzelf ingesteld voor toekomstige verlengbestellingen.
Stappen voor oneHome
-
Rekeningnummer toevoegen of wijzigen
Als je je betaalgegevens wilt wijzigen kun je de volgende stappen volgen:
- Log in op oneHome.
- Klik op de knop 'Account'.
- Klik op 'Betaling' in het linker menu.
- Klik op 'Gegevens updaten'. Als je de huidige betaalgegevens wilt wijzigen.
Mocht je automatische SEPA-betalingen met ideal willen instellen dan kun je eronder op de knop 'Activeren' klikken. Kies je bank en volg de stappen.