Als je een reseller bent, dan wil je natuurlijk ook domeinnamen voor je klanten kunnen bestellen. Hieronder staat stap voor stap beschreven hoe je dat doet.
1. Maak in DirectAdmin eerst een nieuwe resellergebruiker aan met het domein dat je wilt registreren. Wil je dat het te registreren domein naar een al bestaand adres doorverwijst, voeg het domein dan als domain pointer bij die gebruiker toe.
2. Log in op Mijn Antagonist.
3. Maak nieuwe contactpersonen aan voor de klant.
4. Klik in het menu op 'Bestellen'.
5. Voer de gewenste domeinnaam of domeinnamen in en klik op 'Volgende'.
6. Je ziet nu de resultaten van de domeincheck. Voeg de gewenste domeinen aan je winkelwagentje toe en klik op 'Volgende'.
Optioneel: klik eerst op 'Kies contactpersonen' als je een alternatieve contactpersoon aan de domeinnaam wilt koppelen.
Heb je de gewenste contactpersonen ingesteld, dan klik je op 'Opslaan' en daarna op 'Volgende' om door te gaan.
7. Klik rechts bovenin op 'Bestel alleen de domeinen'. Kies nu voor de optie 'Alias voor bestaand pakket' en selecteer het gewenste Resellerpakket. Als je een gebruiker hebt aangemaakt (stap 1), dan wordt het geen alias en verwijst het na registratie direct naar de juiste gebruiker. Ga verder door op 'Volgende' te klikken.
8. Rond ten slotte de bestelling af door op 'Bestellen' te klikken.