Voor meer informatie over oneHome, raadpleeg je ons artikel hier.
Er zijn verschillende systemen waarop je kunt inloggen. Of je nu toegang wilt tot Mijn Antagonist of oneHome, elk systeem gebruikt zijn eigen inloggegevens die niet uitwisselbaar zijn. Op deze pagina leggen we uit hoe je toegang krijgt tot deze systemen.
Een handig overzicht van alle systemen is te vinden in dit cheatsheet. Hierin staat ook per systeem een link naar de handleiding voor het wijzigen of herstellen van de inloggegevens.
Algemeen
Hieronder vind je de stappen voor het inloggen op DirectAdmin en E-mail. Dezelfde instructies gelden ongeacht welke administratieve omgeving je gebruikt.
-
DirectAdmin en FTP
Inloggen op DirectAdmin gaat door naar https://www.voorbeeld.nl:2223 te gaan. Vervang hier 'voorbeeld.nl' met je eigen domeinnaam. De gebruikersnaam is (meestal) gelijk aan deb12345, waarbij '12345' je klantnummer is.
Gebruik dezelfde inloggegevens voor FTP als voor je andere diensten. Als je meerdere hostingpakketten hebt, kan er een toevoeging aan je gebruikersnaam staan (bijvoorbeeld 'n2' of 'n3').
Als je je gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten, dan kun je deze via Mijn Antagonist herstellen.
-
E-mail
Voor het inloggen op de e-mail kun je een e-mailprogramma of de webmail gebruiken. Vul bij 'Gebruikersnaam' je volledige e-mailadres in, waarvan je de berichten wilt ophalen. Gebruik hier dus niet je deb-nummer. Als je het wachtwoord bent vergeten, dan kun je deze opnieuw instellen via DirectAdmin.
Bekijk het hoofdartikel over e-mailaccounts beheren
Stappen voor Mijn Antagonist
Je kunt eenvoudig zelf je inloggegevens herstellen, zonder tussenkomst van de helpdesk. Het enige wat je nodig hebt, is toegang tot het e-mailadres dat in Mijn Antagonist staat. Zorg er daarom voor dat dit e-mailadres altijd up-to-date is. Je kunt dit adres zelf aanpassen via Mijn Antagonist.
-
Videohandleiding
-
Inloggen op Mijn Antagonist
Mijn Antagonist is het systeem voor toegang tot je producten. Je bereikt het via mijn.antagonist.nl. Je kunt hierop inloggen met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Dat is doorgaans het adres wat je tijdens het bestellen van je producten hebt opgegeven.
Wachtwoord vergeten?
Als je het wachtwoord van dit account niet meer weet, ga dan naar mijn.antagonist.nl/reset_password/ voor het herstellen ervan. Vul op deze pagina het e-mailadres in wat aan jouw klantaccount is gekoppeld.
Als jouw e-mailadres in Mijn Antagonist niet meer correct is of je niet meer weet welk e-mailadres aan jouw account hebt gekoppeld, neem dan contact op met onze helpdesk.
Het kan zijn dat er meerdere klantaccounts zijn geregistreerd op hetzelfde e-mailadres. Je ontvangt dan ook meerdere e-mailberichten: voor elk klantaccount een. In elke e-mail wordt het betreffende klantnummer genoemd.
Bekijk het hoofdartikel over inloggen op Mijn Antagonist
Houd er rekening mee dat sommige e-mailproviders berichten samenvoegen
Hierdoor kan het lijken dat je maar één bericht hebt ontvangen. De andere berichten zijn dan in de 'threaded view' te vinden. Bijvoorbeeld Gmail doet dit.
Stappen voor oneHome
oneHome is het nieuwe klantenportaal waar je je hostingaccount kunt beheren. Het is de centrale plek voor toegang tot al je producten.
-
Inloggen op oneHome
1. Ga naar onehome.antagonist.nl
2. Type je gebruikersnaam (bijv. 1234567-gebruiker), klantnummer (bijv. 1234567) of je emailadres in.
Voor gemigreerde accounts kun je ook je klantnummer van Mijn Antagonist zonder 'deb' gebruiken.
3. Type je wachtwoord in.
4. Klik op Inloggen.Ben je de logingegevens vergeten?
Geen probleem! Hier kun je je gebruikersnaam opvragen en hier kun je een nieuw wachtwoord instellen.
Mocht het e-mailadres in je oneHome-account niet meer kloppen of ben je vergeten welk e-mailadres je hebt gebruikt, neem dan gerust contact op met onze helpdesk. We helpen je graag verder!