Wil je een administratieve wijziging doorvoeren, dan kan dit bij 'Administratie' in Mijn Antagonist. Denk aan je contactgegevens aanpassen of het instellen van de verlengmethode. Je kunt deze pagina vinden door na het inloggen boven in het menu op 'Administratie' te klikken.
Verlenging
Hier kan de methode van verlenging worden gewijzigd. Zo kun je handmatig of automatisch verlengen.
Facturen
Alle facturen van betaalde bestellingen staan hier in een overzicht weergegeven en kun je in .pdf-formaat downloaden.
Persoonsgegevens
De persoonsgegevens die hier worden weergegeven, zijn de gegevens van de eigenaar van het klantaccount, bijvoorbeeld de adresgegevens. Deze gegevens komen ook op de factuur te staan. Het wijzigen van deze gegevens kan door op de knop 'Wijzigen' te drukken.
Je kunt hier dan ook een secundair/alternatief of een administratief e-mailadres toevoegen.
Met een alternatief e-mailadres verklein je de kans dat je belangrijke berichten mist. Ook kun je dit tweede adres gebruiken voor wachtwoordherstel. Het administratieve e-mailadres wordt enkel gebruikt voor verlengherinneringen en facturen. Met het administratieve e-mailadres is het herstellen van het wachtwoord niet mogelijk.
Naam of organisatie wijzigen
Merk op dat de naam van de eigenaar of de eventuele organisatienaam die is opgegeven niet zelf kan worden gewijzigd. Dat vereist een overdracht. Volg de onderstaande stappen voor een snelle afhandeling.
-
Maak eerst in Mijn Antagonist een nieuwe contactpersoon aan met de gewenste gegevens.
-
Stuur vervolgens een e-mail naar Support.
-
Geef daarin aan dat je een overdracht wenst en benoem expliciet om welke contactpersoon het gaat.
Contactpersonen
Contactpersonen worden gebruikt bij de registratie van domeinnamen. De eigenaar van het klantaccount, waarvan de gegevens worden weergegeven bij persoonsgegevens, hoeft niet per se ook eigenaar van een domeinnaam te zijn.
Het is namelijk mogelijk om voor domeinen contactpersonen in te stellen. Als een domeinnaam een andere persoon of organisatie als eigenaar moet krijgen, dan kunnen daar contactpersonen voor aangemaakt worden.
Contactpersoon aanmaken
Je kunt een nieuw contactpersoon aanmaken door in het vak 'Contactpersonen' op de knop 'Nieuw contact' te klikken. Vul het formulier volledig in en klik op 'Aanmaken'. De contactpersoon wordt aan het overzicht toegevoegd, waarna je het aan een domeinnaam kunt koppelen.
Contactpersoon aanpassen
Het is mogelijk om de gegevens van een bestaand contactpersoon aan te passen. Dit doe je door in het vak 'Contactpersonen' op de naam van de contactpersoon te klikken.
De naam of bedrijfsnaam kan niet worden gewijzigd. Moet het domein van eigenaar veranderen, dan kun je het beste een nieuw contactpersoon met de gewenste gegevens aanmaken. Vervolgens stel je die contactpersoon voor de domeinnaam in.