Nee, als internetbedrijf hebben wij geen telefonische helpdesk. Er staat daarom ook geen telefoonnummer op onze website. Al onze ondersteuning verloopt via:
Efficiƫnt
Wij kiezen er bewust voor om geen telefonische ondersteuning te bieden. Ons doel is om onze diensten voor een zo laag mogelijke prijs en zo efficiƫnt mogelijk aan jou aan te bieden. We hebben daarom geen duur call center. Deze besparing kunnen wij rechtstreeks doorgeven aan onze klanten. Hierdoor krijg je als klant bovengemiddeld veel waar voor je geld!
Het beste antwoord
Bovendien heeft e-mail zich ook bewezen als een veel geschikter medium om ondersteuning te geven. Aan de hand van de vraag kunnen we goed beoordelen wie de meest geschikte persoon is om jouw vraag te beantwoorden, zodat jij altijd verzekerd bent van het beste antwoord.
De juiste prioriteit
Ook kunnen we beter prioriteit geven aan de vragen die dat nodig hebben. Een vraag over een kleine aanpassing binnen een website is immers minder spoedeisend dan een vraag over een website die acuut in de problemen zit. Ook kunnen we je meteen handleidingen toesturen die uitgebreid en stap voor stap uitleggen hoe je je probleem kunt oplossen.
Serverstoringen
Van serverstoringen worden wij automatisch op de hoogte gesteld, waarna we meteen deze storing op proberen te lossen en je via onze statuspagina op de hoogte houden. Een telefonische melding van een storing is daarom onnodig. Overige zaken hebben bewezen ook via e-mail te kunnen en zijn soms zelfs omslachtig om via de telefoon te doen.