Als je in DirectAdmin een nieuw e-mailaccount aanmaakt, bijvoorbeeld info@voorbeeld.nl, dan worden alle e-mails die aan dit adres worden gestuurd bezorgd in de mailbox horende bij dat account. Je zult je e-mailprogramma dus in moeten stellen om als gebruikersnaam het e-mailadres te gebruiken, dus info@voorbeeld.nl. Het wachtwoord dat hierbij hoort heb je samen met het e-mailaccount ingesteld.
Mocht het dan nog niet lukken, probeer dan via de webmail in te loggen op je e-mailaccount. Controleer of je hier wel in kunt loggen en, als dat niet lukt, of je wel de juiste gegevens gebruikt. Mocht dat wel lukken, dan zit er mogelijk een firewall tussen je e-mailprogramma en onze servers.
Daarnaast kun je nog kijken of er niet een spamfilter is dat de binnenkomende e-mail direct doorstuurt naar de spammap of, erger nog, verwijdert. Controleer ook of je geen ingesteld quotum hebt bereikt en of je nog genoeg opslagruimte op je pakket hebt. Indien je dan nog met vragen zit, neem contact met ons op.