Na het bestellen van je online opslag heb je per e-mail inloggegevens ontvangen. Ben je vergeten waar je moet inloggen of het wachtwoord kwijt, dan vind je hier instructies om dat op te lossen.
Antagonist.cloud-adres opzoeken
Als je geen domeinnaam aan je online opslag hebt gekoppeld, dan kun je jouw opslagruimte bereiken via een uniek antagonist.cloud-adres. Weet je dit adres niet meer, dan kun je deze als volgt achterhalen via Mijn Antagonist.
1. Log in op Mijn Antagonist en klik bovenaan in het menu op 'Producten'.
2. Klik op de online opslag waarvan je het adres wil achterhalen, bijvoorbeeld 'Online opslag M ops12345'.
3. Vervolgens vind je achter 'Domein' je unieke antagonist.cloud-adres. Door daarop te klikken, ga je direct naar je opslag.
Wachtwoord herstellen
Als je het wachtwoord van je online opslag bent vergeten, dan kun je via Mijn Antagonist eenvoudig een wachtwoordherstel uitvoeren. Volg hiervoor de onderstaande stappen.
Vaak worden de 1, I en l of O en 0 door elkaar gehaald. Controleer ook of je 'ops' voor je gebruikersnaam hebt staan.
1. Log in op Mijn Antagonist.
2. Klik bovenaan in het menu op 'Producten'.
3. Klik op de online opslag waarvan het wachtwoord moet worden hersteld, bijvoorbeeld 'Online opslag M ops12345'.
4. Klik in het blok 'Beheer' op 'Wachtwoord herstellen'. Volg daar de instructies om een nieuw wachtwoord te genereren.
5. Lees de instructies om een nieuw wachtwoord te genereren en klik op 'Herstel'.