Als het niet lukt om op DirectAdmin in te loggen, dan kan dit een aantal oorzaken hebben. Controleer de onderstaande mogelijkheden als je hier tegenaan loopt.
Verkeerde gebruikersnaam
Mogelijk gebruik je de verkeerde gebruikersnaam. Deze moet bestaan uit 'deb', gevolgd door je klantnummer en eventueel nog gevolgd door een suffix.
Incorrect wachtwoord
Controleer je wachtwoord: de O en 0 en de I, l en 1 zijn vaak moeilijk uit elkaar te houden. Kopieer desnoods het wachtwoord uit de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Let erop dat je eventuele spaties/tabs niet mee kopieert. Probeer anders je wachtwoord van DirectAdmin te resetten via Mijn Antagonist.
Cookies
Je browser ondersteunt geen cookies of heeft deze uitgeschakeld staan. Probeer een andere browser of schakel cookies in.
Afgesloten domein
Het kan zijn dat je domein is afgesloten. In dat geval zou er op je website een melding moeten staan en heb je een e-mail van ons ontvangen. Heb je die niet gehad, mail dan naar support@antagonist.nl.
Je kunt ook de status in Mijn Antagonist bekijken; hier kun je vaak ook de reden van afsluiting terugvinden. Een veelvoorkomende reden is een gemiste verlenging.
Verhuisd domein
Als je een domein net hebt verhuisd, dan is het mogelijk dat de DirectAdmin-pagina nog naar je oude webhost verwijst. Je kunt dan het adres van de server gebruiken om op DirectAdmin te komen.
Het serveradres staat ook in de e-mail met de inloggegevens. Ben je deze kwijtgeraakt, achterhaal dan eerst op welke server je zit. Vervolgens voer je de onderstaande URL in je adresbalk met op de plaats van 'XX' je servernummer.
https://sXX.webhostingserver.nl:2223