Support biedt ondersteuning voor de diensten die we aanbieden: webhosting, domeinnamen en SSL-certificaten. We kunnen geen ondersteuning bieden voor software en diensten van derden, het bouwen van websites en het opzetten en debuggen van Node.js en Python applicaties. Wel proberen we je in dat geval te helpen met een stap in de goede richting.
Ondersteunde vragen
Aan vragen die binnen onze ondersteuning vallen, kun je bijvoorbeeld aan de onderstaande onderwerpen denken.
- Vragen over Installatron
- Wijzigen van DNS-records
- Overdragen van producten
- Vragen over bestellingen en upgrades
- Wijzigen van klant- of WHOIS-gegevens
- Algemene vragen over het hostingpakket
- Resetten of verwijderen van een hostingpakket
Handig om te benoemen
Neem je contact op met Support, dan is het handig om het juiste kanaal te kiezen. Benoem ook je klantgegevens, zoals je deb-nummer of domeinnaam. Dat zorgt ervoor dat je meteen op één lijn zit en snel de juiste oplossing krijgt.
- Wat deed je?
- Wat verwachtte je dat er zou gebeuren?
- Wat gebeurde er in plaats daarvan?
- Wat heb je al gedaan?
- Anders nog iets?
Hoe snel mag je reactie verwachten?
Als je op een werkdag voor 17:00 uur een e-mail stuurt naar support@antagonist.nl, ontvang je binnen 24 uur een reactie. Vaak veel sneller. In urgente gevallen, zoals een onbereikbare website, reageren we tijdens openingstijden binnen 30 minuten.