Support ontvangt elke dag de meest uiteenlopende vragen. Daar zitten ook urgente problemen tussen. In geval van nood wil je natuurlijk snel hulp en die bieden we je graag. Bekijk hier hoe wij spoedvragen behandelen, zodat je weet waar je aan toe bent.
Voortdurende monitoring
Een e-mail die je naar support@antagonist.nl stuurt, wordt door ons een ticket genoemd. Wij houden constant onze inbox in de gaten en categoriseren deze tickets. Vervolgens wijzen we het ticket toe aan de persoon die jou vraag het best kan beantwoorden. Zien we dat het spoed is, dan laten we je zo snel mogelijk weten dat we ermee bezig zijn.
Wat zien wij als spoed?
Gaat je vraag over bijvoorbeeld de onderstaande onderwerpen, dan zien wij jouw vraag als spoed. Natuurlijk is dit slechts een indicatie en gebruiken we ons gezonde verstand bij het beoordelen van je vraag.
-
Je website is offline.
-
Je kunt geen e-mail meer ontvangen en verzenden, ook niet via onze webmail.
-
Je hostingpakket is afgesloten vanwege malware, phishing of overbelasting.
-
Je hostingpakket is verlopen of je domeinnaam is in quarantaine geraakt.
-
Je bent belangrijke data kwijtgeraakt en hebt snel een backup nodig.
Hoe snel krijg ik reactie?
Zodra een ticket als spoed is gemarkeerd, onderzoeken wij de situatie direct. Het liefst lossen we het dan in één keer op. Is er meer analyse nodig, dan laten we je weten dat we ermee bezig zijn.
We streven na om op werkdagen tijdens openingstijden spoedvragen binnen 30 minuten op te pakken. In het weekend werken we in spoedshifts verspreid over dag om je snel te kunnen helpen.
Ligt de oorzaak van een probleem extern en kunnen we het niet ondersteunen, dan helpen we je uiteraard alsnog wel graag de juiste richting op.
Hoe is het sneller opgelost?
Heb je een spoedvraag, maak dan je e-mail direct zo compleet mogelijk. Bevat je bericht de onderstaande gegevens, dan kunnen wij je meteen snel en gericht helpen.
-
Wat is je klantnummer?
-
Wat is je domeinnaam?
-
Wat is het deb-nummer van je hostingpakket?
-
Wat verwachtte je dat er zou gebeuren?
-
Wat gebeurde er in plaats daarvan?
-
Wat heb je al gedaan?
-
Moeten we anders nog iets weten?
Wat kan ik zelf doen?
Je kunt alvast proberen om zelf de oorzaak te achterhalen. Wellicht dat je daarmee zelfs het probleem al kunt oplossen. Misschien helpt bijvoorbeeld een backup terugzetten van een moment dat het probleem er nog niet was. Raadpleeg ook de volgende artikelen voor handige tips.