Gebruik je een extern mailprogramma, zoals Outlook? Kijk na of je de juiste instellingen voor de uitgaande mailserver hebt ingesteld. Check of je inlogt op de mailserver ('autorisatie' of 'verificatie') met de gegevens waarmee je ook inlogt op de inkomende mailserver. Controleer bovendien of TLS/SSL aan staat voor de uitgaande server en dat je poort 465 of 587 gebruikt.
Limiet op te versturen e-mails per dag
Probeer je e-mail te versturen, maar krijg je een bericht terug met de boodschap 'Unrouteable address'? Je hebt dan mogelijk de bovengrens op de hoeveelheid te versturen e-mails per dagĀ iedere nacht vanzelf gereset.
Log in op DirectAdmin van je hostingpakket en klik rechts bovenin op 'Berichten'. Heb je de bovengrens bereikt, dan zul je er daar een melding over terugvinden. Controleer vervolgens bij 'E-mailbeheer' en dan 'E-mailgebruik' of je het mailverkeer kunt verklaren.
Kun je het gebruik niet verklaren? Of juist wel en wil je de limiet daarom zo snel mogelijk laten resetten? Neem in beide gevallen via support@antagonist.nl contact met ons op. Benoem voor een spoedige afhandeling daarin het e-mailadres waar het om gaat en je deb-nummer.