Er zijn meerdere oorzaken mogelijk waarom je niet op de inlogpagina van DirectAdmin kunt komen. Controleer de onderstaande mogelijkheden als je hier tegenaan loopt.
1. Is je domein net actief?
Als je jouw domeinnaam net hebt geregistreerd, hebt verhuisd of als dat nog moet gebeuren, dan kan het zijn dat DirectAdmin nog niet beschikbaar is via je domeinnaam. Je kunt dan het serveradres gebruiken om op DirectAdmin te komen. Deze URL staat ook in de e-mail met de inloggegevens of kun je via Mijn Antagonist snel achterhalen.
2. Gebruik je een firewall?
2. Sommige firewalls blokkeren poort 2222 en/of 2223 (en meestal dan ook alle poortnummers boven 1023), waardoor je niet op DirectAdmin kunt komen. Configureer je firewall dan zo dat TCP-poort 2222 en 2223 voor al het uitgaande verkeer wordt geaccepteerd.
Let er overigens op dat je mogelijk achter meerdere firewalls zit. Veel besturingssystemen hebben een ingebouwde firewall, mogelijk heb je nog een softwarematige firewall geïnstalleerd en bovendien zou het kunnen dat je achter een hardwarematige firewall zit (bijvoorbeeld een router).
Via https://portforward.com vind je meer informatie over hoe je poorten op jouw router kunt openstellen.
3. Staat je domein op 'suspended'?
Het kan zijn dat je domein 'suspended' is. In dat geval zou er op je website een melding moeten staan en heb je een e-mail van ons ontvangen. Heb je die niet gehad, stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl.
4. Is je website bereikbaar?
Controleer verder of je je website wel kunt bereiken. Is dit niet het geval, dan is er mogelijk sprake van een serverstoring of is je domeinnaam (nog) niet (meer) bij ons ondergebracht.