Heb je voor een product automatisch verlengen ingeschakeld en wil je deze niet voor een volgende periode verlengen? Doorloop dan de onderstaande stappen in Mijn Antagonist.
Neem dan contact op met Support voor de mogelijkheden. Deze stappen volg je dus alleen als het automatische proces nog geen bestelling heeft aangemaakt om het product te verlengen.
Verlenging stopzetten
1. Log in op Mijn Antagonist.
2. Ga in het menu naar de optie 'Producten'.
3. Klik op het product waarvoor je de verlenging wilt stopzetten.
4. Ga in het vak 'Beheer' naar 'Verlenging stopzetten'.
5. Selecteer de optie 'Niet verlengen' en klik op 'Opslaan'.
Het product verloopt hierdoor op de huidige verloopdatum. Is er al een automatische verlengorder geplaatst of heeft de incasso plaatsgevonden, dan verloopt het op de huidige verloopdatum plus een jaar. Klik bovenaan in het menu op 'Bestellen' om te zien of er lopende bestellingen zijn.
Verlenging opnieuw inschakelen
Ben je van gedachten verandert over het (niet) verlengen van een product? Dan is het raadzaam de verlenging ervan tijdig weer in te schakelen.
1. Ga in het menu naar de optie 'Producten'.
2. Klik op het product waarvoor je de verlenging wilt opnieuw wilt inschakelen.
3. Klik rechts onder 'Beheer' op 'Verlenging inschakelen'.
4. Kies hier voor 'Automatisch verlengen' en sla je wijziging op.
Kies dan bij stap 4 voor 'Handmatig verlengen' in plaats van 'Automatisch verlengen'.