Bij Antagonist kun je op twee manieren verlengen, handmatig of automatisch. Wil je een product stopzetten, dan verschilt per verlengmethode wat je hiervoor wel (of niet) hoeft te doen.
Handmatig verlengen
Vanaf een aantal weken voordat de diensten bij ons aflopen, word je meermalen via e-mail herinnerd om voor de nieuwe termijn te betalen. Als je hierop geen actie onderneemt, dan worden de door jou afgenomen diensten automatisch stopgezet en geannuleerd. Het is daarom niet nodig je producten expliciet op te zeggen.
Automatisch verlengen
Staat voor een product automatisch verlengen aan en wil je deze niet voor een volgende periode verlengen, volg dan de onderstaande stappen.
1. Log in op Mijn Antagonist.
2. Klik in het menu op 'Producten'.
3. Klik op het product waarvoor je wilt aangegeven dat je het niet wil verlengen.
4. Ga in het vak 'Beheer' naar 'Verlenging stopzetten'.
5. Selecteer de optie 'Niet verlengen' en klik op 'Opslaan'.
Het product verloopt dan op de huidige verloopdatum. Is er al een automatische verlengorder geplaatst of heeft de incasso plaatsgevonden, dan verloopt het op de huidige verloopdatum plus een jaar. Klik bovenaan in Mijn Antagonist op 'Bestellen' om te zien of er lopende bestellingen zijn.
Keuze aanpassen
Heb je per ongeluk aangegeven dat je een product niet wilt verlengen, dan kun je voor het verlopen ervan dit altijd weer aanpassen. De stappen zijn nagenoeg hetzelfde.
1. Log in op Mijn Antagonist.
2. Klik in het menu op 'Producten'.
3. Klik op het product waarvoor je de verlenging weer wilt inschakelen.
4. Ga in het vak 'Beheer' naar 'Verlenging inschakelen'.
5. Kies 'Handmatig verlengen' (of afhanklijk van je accountinstelling 'Automatisch verlengen') en klik op 'Opslaan'.