Wil je een product stopzetten? Dit regel je eenvoudig zelf via jouw administratieve omgeving. In dit artikel vind je de juiste stappen.
Voor meer informatie over oneHome, raadpleeg je ons artikel hier.
-
Stappen voor Mijn Antagonist
Voor Mijn Antagonist geldt dat er twee verlengmethodes bestaan: handmatig verlengen en automatisch verlengen. Alleen als je gebruikmaakt van automatische verlenging, is een expliciete opzegging nodig via de onderstaande stappen. Voor handmatige verlengingen geldt dat je automatisch opzegt door je factuur voor de nieuwe termijn niet te betalen.
Hostingpakket opzeggen via Mijn Antagonist
1. Log in op Mijn Antagonist.
2. Klik in het menu op 'Producten'.
3. Klik op het product waarvoor je wilt aangegeven dat je het niet wil verlengen.
4. Ga in het vak 'Beheer' naar 'Verlenging stopzetten'.
5. Selecteer de optie 'Niet verlengen' en klik op 'Opslaan'.
Het product verloopt dan op de huidige verloopdatum. Is er al een automatische verlengorder geplaatst of heeft de incasso plaatsgevonden, dan verloopt het op de huidige verloopdatum plus een jaar. Klik bovenaan in Mijn Antagonist op 'Bestellen' om te zien of er lopende bestellingen zijn.
Keuze aanpassen
Heb je per ongeluk aangegeven dat je een product niet wilt verlengen, dan kun je voor het verlopen ervan altijd weer aanpassen. De stappen zijn nagenoeg hetzelfde.
1. Log in op Mijn Antagonist.
2. Klik in het menu op 'Producten'.
3. Klik op het product waarvoor je de verlenging weer wilt inschakelen.
4. Ga in het vak 'Beheer' naar 'Verlenging inschakelen'.
5. Kies 'Handmatig verlengen' (of afhanklijk van je accountinstelling 'Automatisch verlengen') en klik op 'Opslaan'.
-
Stappen voor oneHome
1. Log in op oneHome.
2. Klik rechtsboven in oneHome op jouw profiel-icoon en kies vervolgens voor 'Abonnementen'.
3. Kies bij het abonnement van jouw keuze via het menu aan de rechterkant voor 'Opzeggen'. Volg daarna de stappen om je keuze definitief te maken.