Bij ons kun je op twee manieren verlengen. Zo heb je handmatig verlengen, waarbij je zelf je producten verlengt. Je kunt ook kiezen voor automatisch verlengen, waarbij wij je producten vanzelf voor je verlengen. Je kunt op deze pagina meer informatie over automatisch verlengen vinden.
Concreet is in geval van automatisch verlengen de procedure als volgt:
- Je ontvangt via de e-mail een herinnering dat de verloopdatum van je producten in zicht komt.
- De order wordt automatisch opgesteld waar je op dat moment ook de pro-formafactuur ontvangt.
- Het bedrag wordt geïncasseerd. Dat is niet hetzelfde moment als de verlenging daadwerkelijk wordt doorgevoerd.
- Doorgaans twee tot vier weken later wordt de verlenging automatisch doorgezet (afhankelijk van de batch waar je in zit).
- Wanneer dat is gebeurd, wordt de definitieve factuur verzonden naar het adres bekend in Mijn Antagonist.
- Tevens is de definitieve factuur dan terug te vinden in je klantaccount van Mijn Antagonist bij 'Administratie'.
Verlengen via de herinneringsmail
Acht tot negen weken voor producten gaan vervallen, ontvang je een e-mail die jou de mogelijkheid geeft zelf aan te geven welke van deze producten je wilt verlengen. Het verlengen op basis van de herinneringsmail gaat als volgt:
1. Klik op link in de ontvangen e-mail.
2. Selecteer de producten die verlengd moeten worden en klik op 'Verlengen'.
Zijn bij de allerlaatste herinnering de producten nog niet verlengd en heb je een mobiel nummer in Mijn Antagonist ingevuld, dan ontvang je ook een verlengherinnering per SMS.
Zelf op ieder moment verlengen
Wil je zelf al op een eerder moment verlengen, bijvoorbeeld omdat je op vakantie gaat, dan kan dat ook. Merk op dat je altijd verlengt voor de periode na de huidige verloopdatum. Er gaat dus geen looptijd verloren.
1. Log in op Mijn Antagonist.
2. Klik in het menu op 'Producten'.
3. Vink de producten aan die je wilt verlengen en klik op 'Verlengen'.
4. Selecteer de periode waarvoor je de producten wilt verlengen en klik op 'Afrekenen'.