In Mijn Antagonist en oneHome kun je je account beheren, zoals je contactgegevens wijzigen of een voor DirectAdmin of FTP vergeten wachtwoord herstellen.
Voor meer informatie over oneHome, raadpleeg je ons artikel hier.
Stappen voor Mijn Antagonist
-
Inloggen op Mijn Antagonist
Bekijk onderstaande video of volg de stappen om in te loggen op Mijn Antagonist.
Klantnummer vergeten of niet kloppend e-mailadres in onze administratie?
Neem dan contact met ons op. We helpen je graag weer toegang tot je account te verkrijgen.1. Ga naar mijn.antagonist.nl als je op Mijn Antagonist wilt inloggen.
2. Vul bij 'E-mailadres of klantnummer' het e-mailadres in dat bij ons bekend is of je klantnummer (zonder 'deb' ervoor).
3. Voer bij 'Wachtwoord' je wachtwoord van Mijn Antagonist in en klik op 'Inloggen'.
Beheer je het acount niet zelf?
Neem dan contact op met de eigenaar ervan. Dit kan bijvoorbeeld je reseller, webbouwer of werkgever zijn. -
Wachtwoordherstel voor Mijn Antagonist
Weet je jouw wachtwoord niet meer, dan kun je via 'Wachtwoord vergeten' een wachtwoordherstel uitvoeren. Vul hier het e-mailadres in dat bij ons in je klantaccount bekend is. Vervolgens ontvang je een e-mail met daarin een link om je wachtwoord voor Mijn Antagonist opnieuw in te stellen.
Stappen voor oneHome
-
Inloggen op oneHome
oneHome is het nieuwe klantenportaal waar je je hosting account kunt beheren.
- Ga naar onehome.antagonist.nl.
- Type je gebruikersnaam (bijv. 1234567-gebruiker), klantnummer (bijv. 1234567) of je emailadres in.
Voor gemigreerde accounts kun je ook je klantnummer van Mijn Antagonist zonder 'deb' gebruiken. - Type je wachtwoord in.
- Klik op Inloggen.