Binnenkort verwelkomen wij oneHome en nemen we afscheid van Mijn Antagonist. oneHome wordt jouw nieuwe omgeving voor het administratieve beheer van al je Antagonist-producten.
In dit artikel vind je antwoorden op veelgestelde vragen over de overstap naar oneHome. We updaten deze informatie regelmatig. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons supportteam.
Over oneHome
-
Waarom wordt Mijn Antagonist vervangen door oneHome?
Wij maken het je graag makkelijker om te werken met onze producten. Een goede administratieve omgeving is daarvoor van groot belang. Daarom hebben we oneHome ontwikkeld. Met deze nieuwe omgeving bieden we je meer snelheid en gemak bij het administratieve beheer van je producten.
-
Wat zijn de verschillen tussen oneHome en Mijn Antagonist?
OneHome biedt een frisse, vernieuwde uitstraling en toegang tot nieuwe functies. Zo kun je met oneHome meerdere gebruikers toegang geven tot je administratieve omgeving en kun je jouw producten zelf een herkenbare naam geven. Dit geeft je meer flexibiliteit en gebruiksgemak in het beheren van je account.
Overstappen naar oneHome
-
Wanneer wordt mijn account overgezet naar oneHome?
Je account wordt in de komende maanden overgezet naar oneHome. Het is helaas niet mogelijk om vooraf aan te geven op welke datum jouw account wordt overgezet. We zetten eerst een kleine groep klanten over, en bekijken daarna per dag hoeveel accounts we kunnen overzetten.
-
Hoe word ik geïnformeerd over de overstap naar oneHome?
Je ontvangt (als je deze nog niet gekregen hebt) snel een e-mail ter aankondiging. Ook ontvang je een e-mail zodra jouw account is overgezet. Hierin vind je alle informatie om aan de slag te gaan met oneHome.
-
Moet ik zelf iets doen voor de overstap naar oneHome?
Nee, je hoeft niets te doen. Wij regelen de gehele overstap en houden je per e-mail op de hoogte.
-
Ik heb meerdere klantaccounts. Worden deze tegelijk overgezet?
Dat is helaas niet mogelijk. Als je meerdere accounts hebt, raden we je aan onze e-mails goed in de gaten te houden. Zo weet je precies welk account al overgezet is naar oneHome. Wij verwachten alle accounts binnen een paar maanden over te zetten. Je zult dus snel volledig met oneHome werken, ook als je meerdere klantaccounts hebt.
-
Ondervind ik downtime door de overstap naar oneHome?
Nee, al je diensten blijven online. Op de achtergrond hebben we voor jouw losse domeinnamen al de benodigde technische aanpassingen gemaakt. Voor hostingpakketten geldt dat deze ongewijzigd op dezelfde server blijven staan.
-
Heeft de overstap naar oneHome effect op DirectAdmin of andere omgevingen?
Nee. Voor DirectAdmin, Online Opslag, FTP, Webmail en het bewerken van je website blijft alles hetzelfde.
-
Hoe zit het met openstaande bestellingen in Mijn Antagonist?
Heb je al betaald voor een automatische verlenging, maar is deze nog niet doorgevoerd? Dan wordt de verlenging verwerkt tijdens de overstap naar oneHome. Dit kan dus op een eerder moment zijn dan je van ons gewend bent. Heb je een nieuw product besteld, of een handmatige verlenging besteld? Dan zetten we jouw account pas over naar oneHome zodra deze bestellingen zijn opgeleverd.
-
Ik wil liever op Mijn Antagonist blijven, kan dat?
Helaas is het niet mogelijk om Mijn Antagonist te blijven gebruiken. Alle accounts worden overgeplaatst naar oneHome.
oneHome gebruiken
-
Hoe kan ik inloggen op oneHome?
Zodra je bent overgezet, kun je inloggen via onehome.antagonist.nl. Je logingegevens zijn hetzelfde als voor Mijn Antagonist. Bekijk onze handleiding over het inloggen op oneHome voor meer informatie.
-
Hoe werkt het verlengen van producten in oneHome?
Voor automatisch verlengen zijn de veranderingen minimaal. Circa elf weken voor de verloopdatum van je producten ontvang je een aankondiging van de verlenging. Een week later ontvang je de factuur en versturen we de incasso-opdracht. Je hoeft dus niet meer te wachten op de factuur!
Heb je niet gekozen voor automatisch verlengen? Dan ontvang je vijf weken voor de verloopdatum een e-mail van ons. Afhankelijk van jouw gekozen instellingen is deze e-mail een herinnering om de verlenging zelf uit te voeren, of een bevestiging van de aankomende einddatum van je product. -
Ik kom uit België en kan niet betalen via iDEAL of creditcard. Hoe kan ik voortaan betalen in oneHome?
In oneHome bieden we je de optie om te betalen via automatische incasso. Handmatige overschrijvingen zijn dus niet meer nodig!
-
Waar vind ik meer informatie over het werken met oneHome?
Je vindt alle informatie in onze handleidingen over oneHome. Lukt het niet? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.
-
Ik heb feedback over oneHome. Hoe kan ik dit doorgeven?
Fijn dat je dit met ons wilt delen! Je kunt jouw feedback doorgeven via support@antagonist.nl.